Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji

Łódzki Jarmark Kultury Piwnej

Pierwsza edycja Łódzkiego Jarmarku Kultury Piwnej, w trakcie którego dzięki naszemu zaangażowaniu i doświadczeniu Piotrkowska – jak długa i szeroka – biesiadowała, tańczyła, rozbrzmiewała muzyką i delektowała się złotym trunkiem do późnych godzin wieczornych. Jarmark odbywał się 28-29 czerwca z okazji otwarcia zmodernizowanej ulicy Piotrkowskiej, a sam projekt był kolejnym z cyklu Festiwalu Kultury Piwnej, w którego organizację jako firma zostaliśmy zaangażowani.

Nasza rola:
  • zapewnienie infrastruktury technicznej i scenicznej,
  • zapewnienie programu artystycznego na 3 dni imprez i 5 scen,
  • zbudowanie strefy sprzedażowe marek Kampanii Piwowarskiej S.A.,
  • opracowanie programu Piwne Inspiracje Kulinarne – gotowanie na żywo oraz degustacja potraw dla zgromadzonych gości,
  • branding imprezy,
  • kampania reklamowa,
  • aktywności związane ze zwiększeniem sprzedaży,
  • projekty i produkcja gadżetów festiwalowych,
  • budowa hal i namiotów,
  • aranżacja przestrzeni i scenografia.

nasi klienci